4 اصل ریدیزاین لوگو

لوگو و آرم شرکت شما نمایندگی بصری کسی است که شرکت شما است و فقط مانند این که شرکت شما در طول زمان تکامل می یابد ، بنابراین باید لوگوی شما را انجام دهد.

امروزه بازاریابی از استراتژی های دیجیتالی ، بصری ، متحرک و برانگیزاننده احساسات بیشتری استفاده می کند ، بنابراین مهم است که بازسازی لوگو شما بتواند به خوبی بین این سیستم عامل ها ترجمه کند. به روز رسانی لوگوی شما مزایای زیادی دارد ، بنابراین برای ساده سازی روند ، در اینجا چهار مرحله برای به روزرسانی لوگو و اصول طراحی لوگو آمده است.

مرحله 1: با زمان ها ادامه دهید

درست مانند مد ، طراحی لوگو از روندها پیروی می کند - رنگ ، فونت و استفاده از نمادها همه هنگام در
 نظر گرفتن تجدید لوگو مورد توجه قرار می گیرند. این ممکن است به معنای چند تغییر کوچک در لوگوی
 موجود شما یا بازسازی کامل باشد ، بسته به اینکه لوگوی شما چند ساله است و چقدر شرکت شما 
تکامل یافته است.
البته ، این بدان معنا نیست که فقط به دلیل اینکه رقبای شما همه از رنگ سبز استفاده می کنند ، 
شما نیز باید استفاده کنید. عناصر لوگوی جدید یا تجدید شده شما باید نشان دهنده نام تجاری شما 
باشد نه رقبای شما. بنابراین ، اغلب بهترین کار این است که با نگاهی دقیق به نام تجاری و مخاطبان 
مورد نظر خود شروع کنید - که ما را به مرحله بعدی برای بررسی می برد.
درست مانند مد ، طراحی لوگو از روندها پیروی می کند - رنگ ، فونت و استفاده از نمادها همه 
هنگام در نظر گرفتن تجدید لوگو مورد توجه قرار می گیرند. این ممکن است به معنای چند تغییر
 کوچک در لوگوی موجود شما یا بازسازی کامل باشد ، بسته به اینکه لوگوی شما چند ساله است
 و چقدر شرکت شما تکامل یافته است.
البته ، این بدان معنا نیست که فقط به دلیل اینکه رقبای شما همه از رنگ سبز استفاده می کنند ، 
شما نیز باید استفاده کنید. عناصر لوگوی جدید یا تجدید شده شما باید نشان دهنده نام تجاری شما 
باشد نه رقبای شما. بنابراین ، اغلب بهترین کار این است که با نگاهی دقیق به نام تجاری و مخاطبان 
مورد نظر خود شروع کنید - که ما را به مرحله بعدی برای بررسی می برد.
مرحله 2: آن را به طور معنی دار حفظ کنید
به جای طراحی مجدد لوگوی خود فقط به منظور "تغییر" ، باید استراتژی پشت طراحی مجدد شما 
وجود داشته باشد. قبل از انتخاب به روزرسانی یا طراحی مجدد کامل ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
آیا مخاطبان هدف شرکت شما در طول زمان تغییر کرده است؟
آیا شرکت شما خدمات/محصولات خود را به مناطق جدیدی که لوگوی شما قبلاً در آن دیده نشده است
 ، گسترش داده است؟
آیا یک آماتور لوگوی اصلی شما را با کمترین هزینه طراحی کرده است ، و اکنون در موقعیتی هستید 
که فکر ، انرژی و سرمایه خود را برای یک لوگوی به یاد ماندنی و معنادار قرار دهید که واقعاً هویت
 شما را نشان می دهد؟
اگر به هریک یا همه این سوالات پاسخ مثبت دادید ، به احتمال زیاد لوگوی شما باید 
به روز شود. اگر به هر یک یا همه سوالات پاسخ منفی دادید ، ممکن است لوگوی شما از طراحی
 مجدد سود ببرد ، اما ممکن است بخواهید سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال را برای تبلیغ نام تجاری خود در نظر بگیرید.
مرحله 3: آن را ساده نگه دارید
لوگوهای امروزی باید برای برنامه های دیجیتالی مناسب باشند ، به این معنی که هرچه پیچیدگی
 آن کمتر باشد ، خاطره انگیزتر خواهد بود. رنگهای زیاد ، شیب یا جزئیات پیچیده درون یک لوگو وقتی
 در قالب دیجیتال نمایش داده شوند به خوبی ترجمه نمی شوند. به عنوان مثال ، رنگ طلایی پر جنب
 و جوش روی کارت ویزیت شما می تواند به رنگ زرد خردلی خرد شده در وب سایت شما تبدیل شود.
قوام ظاهری در هر زمان و هر کجا که لوگوی شما دیده می شود ، قانون شماره یک در طراحی مجدد
 لوگو است! این امر نه تنها در مورد رنگ های داخل لوگوی شما بلکه در طراحی کلی آن نیز صدق 
می کند. در حالی که خطوط پیچیده و نوع حروف ظریف ممکن است روی یک قطعه چاپ شده واضح
 به نظر برسند ، ممکن است هنگام نمایش دیجیتالی بسیار شلوغ به نظر برسد - به ویژه در دستگاه
 تلفن همراه کوچکتر. سادگی واضح و مختصر در طراحی شما مهم است.
مرحله 4: آن را به رسمیت بشناسید
وقتی کسب و کاری را شروع می کنید ، با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنید. مشتریان شما با
 مارک و لوگوی شما (خوب یا بد!) آشنا شده اند. بنابراین ، مگر اینکه از ابتدا کار خود را شروع کرده و
 نام شرکت خود را تغییر دهید (که نیاز به یک نام تجاری کلی دارد ، نه فقط یک لوگوی جدید) ، یک
 لوگوی خوب طراحی شده عناصری را که در ذهن مخاطب شما آشنا شده و جا افتاده است ، حفظ می کند.
به عنوان مثال ، لوگوی مک دونالد را در نظر بگیرید. در حالی که عناصر لوگو با گذشت زمان به روز شده اند ، 
هنگامی که در دهه 1970 معرفی شدند ، آن طاق های طلایی مشهور ثابت ماندند (شما می توانید سایر
 طراحی های موفق لوگو را در اینجا مشاهده کنید).
علاوه بر این ، MasterCard و Apple نمونه های خوبی برای حفظ ثبات و حفظ عناصر آشنا هستند.
 پس از طراحی مجدد اولیه در مراحل اولیه تجارت ، هر دو شرکت لوگوی خود را با تغییرات کوچک و 
تغییرات تازه کرده اند. از طریق هر به روزرسانی لوگو ، MasterCard دایره های قرمز و زرد خود را حفظ
 کرده است و اپل شکل سیب آن را حفظ کرده است.
با درک قوی از نام تجاری خود و تیم طراحی مجرب ، می توانید چهره ای تازه و در عین حال آشنا برای 
نام تجاری خود ایجاد کنید. لوگوی به روز شده ظاهر جدیدی به وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی
 شما می بخشد و همچنین تصویری از ارتباط و تکامل را برای مشتریان شما نشان می دهد. اگر مراحل
 بالا را دنبال کنید ، طراحی مجدد لوگو شما به شرح زیر است:
نگرشی تازه ، پرانرژی و مترقی را در ذهن مشتریان برقرار کنید
قبل از اینکه مداد روی کاغذ بیاید ، در نتیجه یک تفکر استراتژیک به طور خاص متذکر شوید
به خوبی چندین وسیله بازاریابی ، از جمله رسانه های دیجیتال و چاپی را به خوبی ترجمه کنید
از لوگوی موجود خود بهترین استفاده را ببرید و آن را تغییر دهید تا نشان دهنده برند در حال رشد و تکامل خود باشد.
منبع: https://wmkagency.com/blog/4-steps-for-logo-redesign

 

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 2 شهريور 1400 ] 15:32 ] [ نگار ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]