طراحی جهانی چیست؟ نحوه استفاده از این رویکرد در طراحی های دیجیتال را بیاموزید

اگر اصطلاح طراحی جهانی را شنیده اید اما در مورد معنای واقعی آن کاوش نکرده اید ، خوش شانس هستید. این مقاله به بررسی اصول اصلی طراحی آرم جهانی ، مزایای آن و مراحل ساده در مورد چگونگی استفاده موثر از آن در طراحی های خود می پردازد. برای آگاهی از قیمت بازسازی لوگو و دیدن نمونه لوگو های آرمکده به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

 
طراحی جهانی چیست؟
طراحی جهانی یک استراتژی طراحی است که محصول ، محیط ، ارتباطات یا خدمات شما را برای همه
 تضمین می کند. با طراحی متناسب با نیازهای همه ، هدف گیری کاربران خاص را حذف می کنید.
 شما برای ساده سازی زندگی آنها از طریق محصولات قابل دسترس و کاربردی که درک آنها آسان
 است ، رویکردی آزادانه اتخاذ می کنید.
طراحی جهانی باعث افزایش عمر می شود. با در دسترس قرار دادن طرح های فیزیکی یا دیجیتالی
 برای مجموعه متنوعی از افراد در همه سنین ، توانایی ها و ملیت ها ، این فرصت را به همه می دهد.
 با پیشبرد مفاهیم برابری اجتماعی و مشارکت ، مسیر تجارت شما را به سمت یک مسیر اخلاقی 
هدایت می کند و - در عین حال - مخاطبان خود را برای سود و بازاریابی افزایش می دهد.
با همه مزایای خود ، طراحی جهانی ثابت می کند که تصمیم عاقلانه ای برای اتخاذ پروژه طراحی 
بعدی یا استراتژی تحقیق و توسعه بعدی شرکت شما است.
 
تاریخچه طراحی جهانی
رونالد میس مدیر مرکز مسکن قابل دسترس در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی بود.
او به عنوان کاربر ویلچر ، طرح جهانی را هنگامی که هنوز در مراحل اولیه خود بود ، تبلیغ کرد. به 
این ترتیب او به عنوان پدر طراحی جهانی شناخته شد.
میس بر ایده جهانی شدن طراحی محیط برای ساده سازی زندگی بسیاری تاکید کرد. او مسائل مربوط
 به معماری موجود را تشخیص داد.
 
یکی از نمونه های طراحی جهانی که در معماری اجرا شد ایجاد ورودی بدون مرحله به ساختمان
 ها بود. این امر استفاده از پله ها را با استفاده از سطح شیب دار که برای همه قابل دسترسی بود 
حذف کرد.
طراحی جهانی یک روش طراحی اخلاقی است. به شدت مفهومی و انقلابی است ، کاربران را با
 تنظیم "همه" تعریف می کند. این به طور خاص به سمت شخصی نیست ، بنابراین طراحی را 
استاندارد می کند. این معنی "عادی" را برای اطمینان از برخورد برابر برای همه کاربران گسترش می دهد.
 
مفهوم طراحی جهانی از معماری سرچشمه می گیرد و به حوزه های دیگر مانند آموزش ، طراحی
 محصول و فرآیندهای طراحی انسان محور می رسد. طراحی جهانی یک رویکرد جامع برای افزودن
 ارزش به هر زمینه ارائه می دهد.
تمایز طراحی جهانی از مدلهای مشابه طراحی
مدل و فلسفه طراحی جهانی تمایل به همپوشانی دارند و ممکن است با سایر مدلهای طراحی 
مانند طراحی بدون مانع یا در دسترس و طراحی فراگیر اشتباه گرفته شود. در حالی که طراحان
 اغلب راه حل هایی را ارائه می دهند که از هر سه مورد یکپارچه است ، درک عمیق روابط متقابل
 آنها برای استفاده موثر و پیاده سازی آنها بسیار مهم است.
 
1. طراحی جهانی در مقابل طراحی بدون مانع
طراحی بدون مانع-که طراحی در دسترس نیز نامیده می شود-هدف از بین بردن هرگونه مانع بین 
کاربران و محصولات آن هنگام استفاده است. این نوع طراحی برای ایجاد تجربه های یکپارچه و در
 دسترس اجرا شده است. برخلاف طراحی جهانی ، طراحی بدون مانع همه را هدف قرار نمی دهد. 
طراحی قابل دسترسی به طور خاص افرادی را که با سیستم های موجود مشکل دارند ، هدف قرار 
می دهد و راه حل های تخصصی را برای یافتن محیط کار یا جایگزین ارائه می دهد.
 
2. طراحی جهانی در مقابل طراحی فراگیر
طراحی جامع این اطمینان را می دهد که تا حد ممکن مخاطب قادر خواهد بود به محصول نهایی
 خود دسترسی پیدا کند. گاهی اوقات ، نسخه های مختلف یک طرح یا محصولی با افزودنیهای خاص
 برای توانایی های خاص ارائه می شود. طراحی جهانی هدف مشابهی دارد. به همه شانس یکسان
 برای لذت بردن از محصول یا خدمات خود را بدون در نظر گرفتن توانایی ارائه دهید.
 
جایی که طراحی جهانی متفاوت است این نیست که در مورد ایجاد یک طرح با نسخه های جایگزین 
با توجه به توانایی صحبت کنید ، بلکه ایجاد یک طرح مناسب همه است.
مزایای طراحی جهانی - برای شما ، کاربران شما و جهان
سنگ بنای طراحی جهانی Mace
A. طراحی حمایتی
این طرح بدون استرس و آسان به افراد ارائه می دهد که در حین استفاده نیز کمک می کند.
 یکی از راه های افزودن این به طرح بصری ، تکه تکه کردن اعداد و افزودن سلسله مراتب بصری
 مناسب برای کاهش بار شناختی است.
 
B. طراحی قابل انطباق
این تضمین می کند که طراحی به مجموعه متنوعی از افراد با نیازهای مختلف پاسخ می دهد 
که می تواند با گذشت زمان تغییر کند ، بنابراین طراحی را انعطاف پذیر و سازگار می کند.
C. طراحی قابل دسترسی
طراحی در دسترس و بدون مانع که مشکلات مانع کاربران را کاهش می دهد. این را می توان
 با پیروی از دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب (WCAG) انجام داد ، دستورالعمل 
هایی که بعداً در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.
 
D. طراحی ایمن
این طرحی است که به کاربران امکان می دهد اصلاحاتی را انجام دهند ، اقدامات پیشگیرانه 
ای را برای خطاها ارائه می دهد و سلامت و رفاه را تحریک می کند.
 
E. سایر مزایا
طراحی جهانی مقرون به صرفه و قابل فروش است ، زیرا معمولاً با تعیین استانداردها ، نتیجه
 فراتر از تخصص می رود. همچنین با استفاده مفید و مفید برای افراد در بیشتر سنین ، تعداد مصرف کنندگان 
و طول عمر محصول را افزایش می دهد.
منبع: https://99designs.com/blog/tips/universal-design/

[ بازدید : 0 ]

[ چهارشنبه 24 شهريور 1400 ] 14:06 ] [ نگار ]

[ ]

7 نمونه از انواع اینفوگرافیک و مواردی که از آنها استفاده می کنیم

اینفوگرافیک یک راه عالی برای جمع بندی اطلاعات مهم است و به عنوان یک امتیاز اضافی ، برای بیننده آب نبات چشم ایجاد می کند. آرمکده در زمینه ساخت لوگو و آرم و ریدیزاین لوگو فعالیت می کند. شما می توانید برای آگاهی از قیمت ساخت لوگو با مشاورین آرمکده تماس بگیرید.

 

هفت نوع اینفوگرافیک و زمان استفاده از آنها

دانستن زمان استفاده از اینفوگرافیک مهارت مفیدی است زیرا استفاده از اینفوگرافیک مناسب اطمینان می دهد که خوانندگان شما اطلاعات شما را بهتر درک می کنند. اینفوگرافیک ها ، وقتی درست استفاده شوند ، راهی عالی برای ترغیب مردم به خواندن مطالب مهم بسیار سریعتر است.

در اینجا هفت نوع اینفوگرافیک و زمان استفاده از آنها وجود دارد:

 

1. اینفوگرافیک مبتنی بر فهرست

این نوع اینفوگرافیک شامل محتوا در قالب لیست است. اینفوگرافیک مبتنی بر لیست بر محتوایی تمرکز دارد که باید به ترتیب خاصی خوانده شود-به عنوان مثال ، لیستی از مراحل که برای رسیدن به یک هدف نهایی مشخص باید دنبال کنید.

زمان استفاده از آن:

اینفوگرافیک های مبتنی بر فهرست زمانی بهترین کار را می کنند که بخواهید خوانندگان شما از مطالب مهم توجه داشته باشند ، اما این فرمت همچنان به آنها اجازه می دهد تا از آن استفاده کنند. خوانندگان این امکان را دارند که فقط زیرنویس ها را بخوانند یا همه مطالب را برای درک عمیق تر بخوانند. این امر باعث می شود که خوانندگان شما هنگام خواندن این اطلاعات ، تجربه بسیار خوبی داشته باشند ، زیرا واضح و ساده است.

 

2- اینفوگرافیک مقایسه ای

این نوع اینفوگرافیک دو یا چند موضوع مختلف را مقایسه و تضاد می دهد. اینفوگرافیک مقایسه ای به خواننده اجازه می دهد تا جوانب مثبت و منفی ، یا شباهت ها و تفاوت ها را بین موضوعاتی که با یکدیگر مقایسه می شوند ، ببیند.
زمان استفاده از آن:
 
بهترین زمان برای استفاده از اینفوگرافیک مقایسه ای زمانی است که یک مطالعه رودررو بین دو موضوع مشابه یکدیگر انجام شود. به عنوان مثال ، می توانید از این اینفوگرافیک هنگام تصمیم گیری در مورد پذیرش حیوان خانگی یا عدم پذیرش یا محل پذیرش گربه یا سگ استفاده کنید.
 
3- اینفوگرافیک محتوای بصری
این نوع اینفوگرافیک به نویسنده اجازه می دهد تا مقاله خود را به جای تکیه بر متن سنگین بصری کند. اینفوگرافیک مقاله بصری شامل بسیاری از تصاویر مرتبط با محتوای مقاله است. این رویکرد باعث می شود خواننده به جای صرف زمان زیاد برای خواندن مطالب ، از طریق مقاله کار کند.
زمان استفاده از آن:
در مقاله ای که توسط Sliice انجام شده است ، کاترین اوکس می گوید: "بر اساس مطالعه ای که توسط مایکروسافت انجام شده است ، توجه انسان به طور متوسط ​​هشت ثانیه است. Millennials در حال حاضر به طور متوسط ​​هشت ثانیه توجه دارد و از Gen Z که یک ثانیه از 4 ثانیه برخوردار است غلبه می کند. "
این نوع اینفوگرافیک زمانی بهترین کار را می کند که شما یک مقاله سنگین داشته باشید. بصری بودن آن باعث می شود توجه خواننده را به خود جلب کرده و حفظ کنید. آب نبات چشم این اینفوگرافیک است!
 
4-اینفوگرافیک تعاملی
اینفوگرافیک تعاملی از نمودارها و نمودارها تشکیل شده است ، در حالی که عناصر پویایی را که می تواند شامل پنجره های بازشو یا سوالات باشد ، اضافه می کند. SnapApp یک مثال عالی از اینفوگرافیک تعاملی ایجاد کرد. حتماً آن را بررسی کنید - آنها نمودارها ، نمودارها را ترکیب کرده و به کاربر اجازه می دهند با اینفوگرافیک واقعی درگیر شود.
زمان استفاده از آن:
اینفوگرافیک تعاملی بهتر است زمانی استفاده شود که می خواهید نوع خاصی از مخاطبان را جذب کنید. مخاطبی که به بهترین شکل به این نوع اینفوگرافیک ها پاسخ می دهد متفکران خلاق ، سازندگان خارج از جعبه و البته هزاره ها و Gen-Z's هستند. این نوع افراد یک ویژگی مشترک دارند - آنها به جای نشستن عقب نشینی از شرکت در آن لذت می برند.
مثال عالی دیگر اینفوگرافیک تعاملی نقشه شخص است: نحوه مراجعه آمریکایی ها به برادران خود.
5- اینفوگرافیک تجسم داده ها
این نوع اینفوگرافیک زمانی است که داده ها در نمودارها یا نمودارها نمایش داده می شوند. گاهی اوقات ، نگاه کردن به داده های روی یک تکه کاغذ می تواند خسته کننده یا درک آن دشوار به نظر برسد. با نمایش داده ها به صورت تصویری ، به کاربر اجازه می دهید اطلاعات را بسیار بهتر درک کرده و در عین حال ، اثربخشی آن را افزایش دهد.
زمان استفاده از آن:
وقتی تعداد زیادی داده در مورد یک موضوع خاص دارید ، نمایش داده ها در قالب یک نمودار یا نمودار مفید خواهد بود. نه تنها توسط خواننده راحت تر درک می شود ، بلکه هیجان انگیزتر نیز به نظر می رسد. وقتی می خواهید در مورد برخی از آمارهای مهم صحبت کنید و توجه خواننده را جلب کنید ، اگر آن را به گونه ای ارائه دهید که این آمار را برجسته کند بسیار بهتر کار می کند.
 
6- اینفوگرافیک جدول زمانی
این نوع اینفوگرافیک داستانی را به ترتیب زمانی بیان می کند. وقتی در مورد تاریخچه یک نام تجاری و محصولات آن صحبت می کنید ، مشاهده یک جدول زمانی و پیگیری مواردی که در بازه های زمانی خاصی اتفاق افتاده است برای کاربر آسان تر خواهد بود.
زمان استفاده از آن:
اگر می خواهید در مورد جایی که یک برند شروع به کار کرده است و چگونه آنها به موفقیت خود دست یافته اند صحبت کنید ، بیان داستان در یک جدول زمانی مفید خواهد بود. اگر تاریخ و محتوای زیادی در داستان وجود داشته باشد ، جذابیت آن را بیشتر کرده و خواندن آن را برای کاربر آسان تر می کند. بنابراین ، یک اینفوگرافیک جدول زمانی یک راه عالی برای اطمینان از عدم اشتباه کاربر در بازه های زمانی خاص با یکدیگر است.
 
7- اینفوگرافیک رزومه بصری
مطالعه ای که توسط TheLadders انجام شده می گوید: "استخدام کنندگان به طور متوسط ​​شش ثانیه برای اسکن رزومه زمان نیاز دارند." این بدان معناست که شما ، به عنوان یک کارجو ، فقط شش ثانیه فرصت دارید تا فردی را که قبلاً ملاقات نکرده اید تحت تأثیر قرار دهید. اینفوگرافیک رزومه بصری اینفوگرافیک است که به عنوان رزومه شما عمل می کند. این بدان معناست که شما تمام اطلاعات مرتبط خود را در اینفوگرافیک اضافه کرده و آن را منحصر به فرد جلوه می دهید.
 
زمان استفاده از آن:
اگر می خواهید از بقیه افراد جویای کار خارج شوید ، یک رزومه بصری یک راه عالی برای انجام این کار است. و فکر نکنید که این نوع رزومه فقط برای طراحان گرافیک یا نشانگرها مناسب خواهد بود زیرا می توانید رزومه ای درجه یک و حرفه ای بسازید که برای هر کاربرد شغلی کار می کند - از حساب گرفته تا مکانیک.
منبع: https://www.mediaupdate.co.za/
 
 

 

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] 9:56 ] [ نگار ]

[ ]

8 اپلیکیشن برتر طراحی لوگو 2021

لوگوها وقتی به طور مثبت ، احساسی و به یاد ماندنی با مخاطبان هدف ارتباط برقرار می کنند ، بهتر کار می کنند. کار با یک آژانس یا استخدام یک طراح معمولاً نتایج خوبی را تضمین می کند ، اما به همراه آن قیمت بالاتری نیز وجود دارد. اگر شما در حال شروع یک کار تجاری جدید هستید  و به دنبال نکات طراحی لوگو هستید ، این 8 بهترین برنامه طراحی لوگو یک نقطه شروع درخشان برای درک و تنظیم دقیق زیبایی لوگوی مورد نظر شما هستند. آرمکده به عنوان شرکت طراحی لوگو در زمینه طراحی آرم فعالیت می کند.

 

طراحی لوگو: گزینه ها چیست؟

بیایید نگاهی به همه گزینه های شما در مورد دریافت یک لوگو ، از گران ترین تا مقرون به صرفه ترین ، بیاندازیم:

 

همکاری با آژانس طراحی:

متخصصان طراحی در آژانس ها نتیجه ای با کیفیت بالا ارائه می دهند ، اما بسیار گران هستند و معمولاً از محدوده قیمتی برای استارتاپ های جدید نیستند.

 

هزینه: $ $ $ $

 

کار با طراح مستقل:

می توانید از طریق 99 طراحی با یک طراح مستقل کار کنید و نمونه کارهای طراحان را جستجو کنید تا تناسب مناسب را پیدا کنید. نتایج بستگی به زیبایی ، تجربه و تخصص طراح دارد. قیمتها بستگی به تعداد ویرایش ها ، دامنه پروژه و سطح تجربه دارد ، اما معمولاً در محدوده سه رقمی $ خواهد بود.

 

هزینه: $ $ - $ $ $

 

راه اندازی مسابقه طراحی لوگو:
هنگامی که مسابقه آرم را در 99 طراحی طراحی می کنید ، طراحان متعددی مفاهیم لوگوی سفارشی را ارائه می دهند و شما طرح دلخواه خود را انتخاب می کنید. مسابقات آرم از 299 دلار شروع می شود و برای بسیاری از کارآفرینان گزینه معقولی است.
 
هزینه: $ $ - $ $ $
 
از برنامه طراحی لوگو یا مولد آرم استفاده کنید:
تولیدکنندگان طراحی لوگو آنلاین یا برنامه های طراحی لوگو به شما امکان می دهد گزینه های آرم مبتنی بر قالب را ایجاد کنید. آنها ساده ترین گزینه برای ایجاد یک لوگو سریع ، ارزان و با حداقل تلاش هستند. اغلب ، برنامه های طراحی لوگو راحت تر هستند اگر به یک لوگو برای یک پروژه کوچک نیاز دارید: این می تواند یک مفهوم جدید یا مشاغل تجاری باشد که برای اولین بار در ملاء عام آزمایش می کنید.
این مهم است که به خاطر داشته باشید که گزینه های طراحی و قابلیت سفارشی شدن قیمت دارند. به ندرت می توانید این را در یک برنامه طراحی لوگو یا ژنراتور پیدا کنید. اما آنچه می توانید پیدا کنید یک راه حل ساده ، جذاب و شاید موقتی برای طراحی لوگوی شماست ، تا زمانی که تجارت شروع به کار کند.
 
هزینه: $
 
برنامه طراحی لوگو چیست؟
برنامه طراحی لوگو برنامه ای است که به شما امکان می دهد لوگو را مستقیماً در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود طراحی کنید. آنها شبیه سازندگان آرم وب هستند ، با این تفاوت که شما از آنها در رایانه رومیزی استفاده نمی کنید بلکه مستقیماً بر روی تلفن هوشمند خود استفاده می کنید. در حالی که گزینه قبلی یک صفحه بزرگتر برای تجزیه و تحلیل و ویرایش طرح های خود در اختیار کاربران قرار می دهد ، برنامه های سازنده لوگو راحت ترین راه حل برای تأمین سریع لوگو ارزان است.
 
برنامه های طراحی لوگو چگونه کار می کنند؟
از میان گزینه های ارائه شده ، نماد یا الگوی اولیه را انتخاب می کنید.
شما می توانید آن را با رنگ ها ، فونت ها ، پس زمینه و سایر عناصر دلخواه خود سفارشی کنید.
در نهایت ، نتیجه را به صورت تصویری در تلفن خود بارگیری می کنید یا از طریق ایمیل برای خود ارسال می کنید - برنامه های مختلف گزینه های متفاوتی را برای بارگیری ، فرمت فایل و وضوح ارائه می دهند.
 
مزایای برنامه های طراحی لوگو
راحتی در حین حرکت
اول ، و نیازی به گفتن نیست ، شما می توانید در هر زمان و هر مکان از آنها استفاده کنید. ممکن است در ابتدا این کار اضافی به نظر برسد ، اما وقتی در نظر بگیرید که زندگی یک کارآفرین اغلب در حال حرکت است و از جلسه ای به جلسه دیگر می گذرد ، تفاوت زیادی ایجاد می کند. بنابراین خیلی راحت تر می توانید 10 دقیقه اینجا و آنجا را بچرخانید تا چندین تکرار لوگو را بر روی گوشی خود بیابید ، در مقابل اینکه برای انجام این کار باید جلوی میز کار خود بنشینید.
 
رابط کاربری آسان و کاربر پسند
ثانیاً ، برنامه ها از رابط کاربری بهتری نسبت به اکثر همتایان وب خود برخوردارند. از آنجا که املاک صفحه نمایش تلفن همراه به طور قابل توجهی کوچکتر است ، برنامه ها به طور معمول بسیار خوب سازماندهی شده اند و شما را از یک مرحله ایجاد یک لوگو به مرحله بعدی بدون اینکه شما را تحت تاثیر قرار دهد هدایت می کنند. همچنین می توانید از انگشتان خود برای تغییر اندازه ، چرخاندن و جابجایی وسایل استفاده کنید ، که سرگرم کننده تر از استفاده از ماوس است.
 
طرح های مدرن
در نهایت ، سبک و کیفیت طراحی که با خود برنامه ها دریافت می کنید متفاوت است. این برنامه به طور گسترده ای از یک برنامه به برنامه دیگر متغیر است ، اما به طور کلی ، من برنامه های سازنده آرم تلفن همراه را پیدا کرده ام که طرح های مدرن تری نسبت به بسیاری از سازندگان لوگو مبتنی بر وب ارائه می دهند.
 
مناسب برای مارک های B2C یا لوگوهای مبتنی بر رویداد
به طور کلی به نظر می رسد که این لوگوها برای مارک های تجاری تا مصرف کننده مناسب تر است ، زیرا طراحی به سمت سرگرم کننده ، تازه و عجیب و غریب متمایل است ، در مقایسه با گزینه های سنتی تر ارائه شده در همتایان وب. به همین ترتیب ، برنامه ها گزینه های زیادی را برای لوگوهای موقت و مبتنی بر رویدادها مانند عروسی یا پنجره های بازشو ارائه می دهند.
قبل از استفاده از برنامه طراحی لوگو چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید
قالب تصویر
مطمئن شوید که پس از طراحی لوگوی خود با یک برنامه طراحی لوگو ، به چه نوع فایلی خواهید رسید. یک فایل JPEG مقیاس پذیر نیست (به این معنی که وقتی تصویر را بزرگ می کنید پیکسل ها را مشاهده خواهید کرد) و دارای پس زمینه رنگی/سفید است. مقیاس پذیری فایل های PNG نیز محدود است اما می توانند دارای یک پس زمینه شفاف باشند که به شما این امکان را می دهد تا لوگوی خود را به راحتی در پس زمینه های مختلف قرار دهید. قالبهای بردار مانند فایلهای AI عموماً قالب ترجیحی برای طراحی هنگام طراحی لوگوها از ابتدا هستند ، زیرا آنها کاملاً مقیاس پذیر هستند و بنابراین می توانند متناسب با اندازه ها ، سبک ها و رسانه های مختلف ویرایش شوند.
 
تجاری در مقابل استفاده خصوصی
بررسی کنید که برنامه یا مولد مورد استفاده شما به شما امکان می دهد از محصول نهایی خود به صورت تجاری استفاده کنید. برخی از برنامه ها ، مانند VanillaPen: Design Studio دارای مجموعه ای درخشان از تصاویر و سفارشی سازی هستند ، اما کاربران تنها می توانند از طرح های نهایی خود برای استفاده خصوصی استفاده کنند مگر اینکه هزینه ای را برای اشتراک گران بپردازند.
 
متن
مراقب علامت واترمارک باشید. بسیاری از برنامه ها طرح لوگو رایگان یا سایر طرح های گرافیکی را ارائه می دهند که با علامت علامت خود برنامه تزئین شده است. سپس کاربران هزینه می کنند تا نسخه با این حذف شود.
 
آزمایش محبوب ترین برنامه های لوگو
-
استارتاپ ساختگی
من پیش رفتم و مجموعه ای از برنامه های آیفون با رتبه بالا را آزمایش کردم تا لوگوهایی برای راه اندازی خیالی خود ایجاد کنم: Wander.
 
Wander یک برنامه سفر مسافرتی است. وقتی در حال برنامه ریزی برای تعطیلات به مکان جدیدی هستید و لیستی از کارها و کارهایی که باید انجام دهید دارید ، Wander به شما کمک می کند تا این ایده های نیمه کاره را در یک برنامه منظم سازماندهی کنید. فعالیتهای خود را بکشید و رها کنید و Wander همه چیز را در برنامه قرار می دهد ، بنابراین نمی توانید نگران تدارکات باشید و فقط بر سرگرمی تمرکز کنید.
 
من می خواهم لوگوی برنامه من سرگرم کننده ، رنگارنگ باشد و باعث شود مردم به تعطیلات فکر کنند.
معیارهای آزمون
بنابراین می توانید زمان خود را بر روی گزینه های برتر متمرکز کنید ، ما در زیر رتبه بندی برنامه های آرم را که با توجه به این معیارها امتحان کرده ایم ، قرار می دهیم:
 
سهولت استفاده: میزان کاربر پسندی و سرعت ایجاد لوگو را از آسان تا پیچیده (90٪ در دسته های آسان یا متوسط) اندازه گیری می کند.
قابلیت سفارشی سازی: اندازه گیری می کند که چقدر می توانید پیشنهادات لوگو را سفارشی کنید ، به عنوان مثال. بر اساس رنگ ، طرح ، اندازه و غیره ، از کم به زیاد.
هزینه: هزینه بارگیری خود برنامه و/یا بارگیری لوگوی ایجاد شده را از 0 (هنگامی که کاملاً رایگان است) تا علائم سه دلاری به عنوان گران ترین گزینه اندازه گیری می کند.
نتیجه نهایی: اندازه گیری میزان علاقه من به لوگوی دریافت شده - در محدودیت های استفاده از برنامه طراحی لوگو - از 1 ستاره تا 4 ستاره.
بهترین برای: از آنجا که یک برنامه "بهترین" جهانی برای همه نیازهای لوگو وجود ندارد ، این یک نکته سریع است که هر برنامه برای چه نوع تجارت و مارکی مناسب است.

بهترین برنامه های رایگان طراحی لوگو که آزمایش کرده ایم عبارتند از:

 

Logo Maker Shop: طراح

طرح وسط PIXO: الگوهای اولیه رایگان هستند ، برای باز کردن قفل همه ، اشتراک پرداخت کنید. فقط برای iOS موجود است.

سازنده لوگو - سازنده لوگو (توسط Bizthug Pte: لوگوهای اصلی رایگان هستند ، برای باز کردن قفل همه 4 دلار پرداخت کنید.

آرم رنگ آرم ساز (با ضربه زدن روی برنامه های مسطح): محدوده محدود رایگان است ، برای باز کردن قفل همه 10 دلار بپردازید. فقط برای iOS موجود است.

LogoScopic Studio توسط RoadRocks: محدوده محدود رایگان است ، 4.99 دلار بپردازید تا همه را باز کنید.

Logo Maker + Logo Creator توسط Jagwinder Singh): محدوده محدود رایگان است ، 4 دلار بپردازید تا همه را باز کنید.

 

 

[ بازدید : 0 ]

[ چهارشنبه 10 شهريور 1400 ] 11:27 ] [ نگار ]

[ ]

چرا سفارش طراحی لوگو؟

ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم؛ دنیایی که تخصص در آن حرف اول را می‌زند. دنیایی که آزمون و خطا در آنجایی ندارد و انسان‌ها آن‌قدر درگیر مسائل مختلف هستند که وقت و زمان برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. بنابراین، فردی که دست‌به‌کار ایجاد یک کسب و کار یا تولید محصول می‌زند، آن‌قدر وقت و تخصص ندارد که بتواند لوگویی بدون نقص طراحی کند که در بازار رقبا حرف اول را بزند؛ پس باید کار را سفارش طراحی لوگو را به متخصص بسپارد.

شعار ما همیشه این است که لوگو شناسنامه کسب و کار و برند است. پس برای توسعه کسب و کار و رقابت با رقبا در بازار، باید یک لوگوی استاندارد داشته باشید. برای داشتن یک لوگوی خوب، باید سفارش ساخت لوگو بدهید. هر چه بیشتر در مورد اهمیت لوگو و نقش آن در پیشبرد اهداف کسب و کار بدانید، بهتر می‌توانید ضرورت طراحی لوگو را درک کرده و در این زمینه اقدام کنید.

برای طراحی یک لوگوی خوب، باید سفارش طراحی لوگوی خود را به شرکتی واگذار کنید که علاوه بر داشتن یک تیم مجرب، قیمت طراحی لوگو مناسب داشته باشد. به‌این‌ترتیب، صاحب یک برند با سفارش لوگوی خود با یک تیر دو نشان می‌زند، هم یک لوگوی حرفه‌ای تحویل می‌گیرد و هم‌زمانی را که باید صرف تحقیق در مورد طراحی لوگو کند را صرف توسعه کار و فعالیت خود می‌کند.

چگونگی سفارش دادن طراحی لوگو

لوگو شناسنامه یک برند است و تأثیر مستقیم در میزان فروش محصول و فعالیت‌های شرکت دارد؛ بنابراین، نباید طراحی لوگو را دست‌کم گرفت. برای سفارش طراحی لوگو، ابتدا باید تحقیق کنید و یک تیم یا شرکت باسابقه خوب در طراحی لوگو را پیدا کنید.

اگر توانستید چندین شرکت طراحی لوگو باسابقه خوب را پیدا کنید، یعنی تیم حرفه‌ای را تشخیص داده‌اید. حالا باید ببینید چه تیمی علاوه بر حرفه‌ای بودن سفارشی که برای طراحی لوگو داده اید را با تعرفه کمتری انجام می‌دهد. با این تحقیقات شما توانسته‌اید تیمی را پیدا کنید که سفارش طراحی لوگوی شمارا به‌صورت حرفه‌ای و با هزینه کم انجام می‌دهد. حال که شرکت موردنظرتان را پیدا کردید، کافی است تماس بگیرید و درخواست خود را ارائه کنید.

سفارش طراحی لوگوی ساده

همان‌طور که بارها گفته‌ایم جذب مشتری به لوگوی برند شما، می‌تواند نقش اساسی درفروش محصول شرکت شما داشته باشد؛ بنابراین، برای ساخت لوگو باید یادتان باشد که طرحی برای شما ریخته شود که علاوه برداشتن ویژگی‌های برندتان، از سادگی برخوردار باشد. هر چه طرح ساده‌تری برای لوگو سفارش بدهید، به همان میزان قابلیت ماندگاری لوگو در ذهن مخاطبتان را افزایش می‌دهید.

یک برند زمانی می‌تواند در میان رقبا موفقیت کسب کند که مشتری‌های بیشتری را به خود جذب کند. جذب مشتری از طریق تبلیغات امکان‌پذیر است؛ پس به یاد داشته باشید که در حین سفارش طراحی لوگو به تیم طراحی گوشزد کنید که برای شما لوگویی را طراحی کند که قابلیت تبلیغ در هر رسانه و یا شبکه‌ اجتماعی را داشته باشد.

بهتر است بدانید که یک لوگوی بلندمدت بهتر می‌تواند نیازهای تبلیغاتی سما را پاسخ دهد. پس در هنگام سفارش دادن لوگو بلندمدت بودن آن را به طراح گوشزد کنید؛ زیرا داشتن یک لوگوی بلندمدت، نقش تبلیغاتی قوی‌ و ماندگارتری داشته و در بلندمدت در صورت داشتن کیفیت محصول می‌تواند با برندهای برتر رقابت کند.

[ بازدید : 1 ]

[ شنبه 6 شهريور 1400 ] 17:06 ] [ نگار ]

[ ]

استخدام طراح لوگو در آرمکده

استخدام طراح لوگو و گرافیست وب حرفه ای

طراحی لوگو یکی از مشاغل پردرآمد و در عین حال جذاب برای طراحان گرافیک به شمار میرود. افراد میتوانند با کار در این حوزه علاوه بر شناخت توانمندی ها و استعداد های خود، در جهت توسعه و باروری پتانسیل تبلیغات کشور نیز گام بردارند. از همین رو و با هدف کارآفرینی، گروه طراحی آرمکده جهت تكميل کادر خود تصمیم به استخدام طراحان گرافیست مجرب با شرایط زیر دعوت به عمل میآورد:

 

- افراد مسلط به طراحي لوگو، طراحی نشانه یا طراحی آرم

- داشتن قوه خلاقیت و توانایی انجام کار گروهی

- روحیه انتقاد پذیر

 

از مهم‌ترین شروط استخدام در بخش طراحی گرافیک قوه ایده پردازی بالا و تسلط کامل فرد بر روی حداقل 3 نرم افزار طراحی است که این برنامه ها عبارتند از : Corel - Illustrator  - Photoshop

لازم به ذکر است که گروه طراحان آرمکده برای ایده پردازانی که به صورت تخصصی بر یک نرم‌افزار طراحی تسط کافی دارند نیز ارزش خاص قائل است و درصورت تائید توانایی آنها این هنرمندان میتوانند به این تیم طراحی لوگو بپیوندند.

یکی از هدفهای این مجموعه، کارآفرینی برای افراد جویای کار میباشد که با توجه به توانایی و پشتکار افراد، می‌تواند به صورت قابل توجهی درآمدزا باشد. همكاري در این گروه به صورت تمام وقت و پاره وقت میباشد.

متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه کاری خود را به همراه چند نمونه اثر تائید شده از طریق فرم استخدام طراح زیر برای مجموعه آرمکده ارسال نمایند. در صورت پذیرش آثار و همچنین تمایل طراح به همکاری به صورت غیر حضوری یا فری لنس این فرآیند نیز امکانپذیر میباشد.

ميزان و سطح پروژههاي محول شده به طراحان، با توجه به تعداد سفارشات، قدرت و سرعت ارائه و همچنين كيفيت كار طراحان صورت میگیرد.

 

 

[ بازدید : 1 ]

[ شنبه 6 شهريور 1400 ] 17:04 ] [ نگار ]

[ ]

4 اصل ریدیزاین لوگو

لوگو و آرم شرکت شما نمایندگی بصری کسی است که شرکت شما است و فقط مانند این که شرکت شما در طول زمان تکامل می یابد ، بنابراین باید لوگوی شما را انجام دهد.

امروزه بازاریابی از استراتژی های دیجیتالی ، بصری ، متحرک و برانگیزاننده احساسات بیشتری استفاده می کند ، بنابراین مهم است که بازسازی لوگو شما بتواند به خوبی بین این سیستم عامل ها ترجمه کند. به روز رسانی لوگوی شما مزایای زیادی دارد ، بنابراین برای ساده سازی روند ، در اینجا چهار مرحله برای به روزرسانی لوگو و اصول طراحی لوگو آمده است.

مرحله 1: با زمان ها ادامه دهید

درست مانند مد ، طراحی لوگو از روندها پیروی می کند - رنگ ، فونت و استفاده از نمادها همه هنگام در
 نظر گرفتن تجدید لوگو مورد توجه قرار می گیرند. این ممکن است به معنای چند تغییر کوچک در لوگوی
 موجود شما یا بازسازی کامل باشد ، بسته به اینکه لوگوی شما چند ساله است و چقدر شرکت شما 
تکامل یافته است.
البته ، این بدان معنا نیست که فقط به دلیل اینکه رقبای شما همه از رنگ سبز استفاده می کنند ، 
شما نیز باید استفاده کنید. عناصر لوگوی جدید یا تجدید شده شما باید نشان دهنده نام تجاری شما 
باشد نه رقبای شما. بنابراین ، اغلب بهترین کار این است که با نگاهی دقیق به نام تجاری و مخاطبان 
مورد نظر خود شروع کنید - که ما را به مرحله بعدی برای بررسی می برد.
درست مانند مد ، طراحی لوگو از روندها پیروی می کند - رنگ ، فونت و استفاده از نمادها همه 
هنگام در نظر گرفتن تجدید لوگو مورد توجه قرار می گیرند. این ممکن است به معنای چند تغییر
 کوچک در لوگوی موجود شما یا بازسازی کامل باشد ، بسته به اینکه لوگوی شما چند ساله است
 و چقدر شرکت شما تکامل یافته است.
البته ، این بدان معنا نیست که فقط به دلیل اینکه رقبای شما همه از رنگ سبز استفاده می کنند ، 
شما نیز باید استفاده کنید. عناصر لوگوی جدید یا تجدید شده شما باید نشان دهنده نام تجاری شما 
باشد نه رقبای شما. بنابراین ، اغلب بهترین کار این است که با نگاهی دقیق به نام تجاری و مخاطبان 
مورد نظر خود شروع کنید - که ما را به مرحله بعدی برای بررسی می برد.
مرحله 2: آن را به طور معنی دار حفظ کنید
به جای طراحی مجدد لوگوی خود فقط به منظور "تغییر" ، باید استراتژی پشت طراحی مجدد شما 
وجود داشته باشد. قبل از انتخاب به روزرسانی یا طراحی مجدد کامل ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
آیا مخاطبان هدف شرکت شما در طول زمان تغییر کرده است؟
آیا شرکت شما خدمات/محصولات خود را به مناطق جدیدی که لوگوی شما قبلاً در آن دیده نشده است
 ، گسترش داده است؟
آیا یک آماتور لوگوی اصلی شما را با کمترین هزینه طراحی کرده است ، و اکنون در موقعیتی هستید 
که فکر ، انرژی و سرمایه خود را برای یک لوگوی به یاد ماندنی و معنادار قرار دهید که واقعاً هویت
 شما را نشان می دهد؟
اگر به هریک یا همه این سوالات پاسخ مثبت دادید ، به احتمال زیاد لوگوی شما باید 
به روز شود. اگر به هر یک یا همه سوالات پاسخ منفی دادید ، ممکن است لوگوی شما از طراحی
 مجدد سود ببرد ، اما ممکن است بخواهید سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال را برای تبلیغ نام تجاری خود در نظر بگیرید.
مرحله 3: آن را ساده نگه دارید
لوگوهای امروزی باید برای برنامه های دیجیتالی مناسب باشند ، به این معنی که هرچه پیچیدگی
 آن کمتر باشد ، خاطره انگیزتر خواهد بود. رنگهای زیاد ، شیب یا جزئیات پیچیده درون یک لوگو وقتی
 در قالب دیجیتال نمایش داده شوند به خوبی ترجمه نمی شوند. به عنوان مثال ، رنگ طلایی پر جنب
 و جوش روی کارت ویزیت شما می تواند به رنگ زرد خردلی خرد شده در وب سایت شما تبدیل شود.
قوام ظاهری در هر زمان و هر کجا که لوگوی شما دیده می شود ، قانون شماره یک در طراحی مجدد
 لوگو است! این امر نه تنها در مورد رنگ های داخل لوگوی شما بلکه در طراحی کلی آن نیز صدق 
می کند. در حالی که خطوط پیچیده و نوع حروف ظریف ممکن است روی یک قطعه چاپ شده واضح
 به نظر برسند ، ممکن است هنگام نمایش دیجیتالی بسیار شلوغ به نظر برسد - به ویژه در دستگاه
 تلفن همراه کوچکتر. سادگی واضح و مختصر در طراحی شما مهم است.
مرحله 4: آن را به رسمیت بشناسید
وقتی کسب و کاری را شروع می کنید ، با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنید. مشتریان شما با
 مارک و لوگوی شما (خوب یا بد!) آشنا شده اند. بنابراین ، مگر اینکه از ابتدا کار خود را شروع کرده و
 نام شرکت خود را تغییر دهید (که نیاز به یک نام تجاری کلی دارد ، نه فقط یک لوگوی جدید) ، یک
 لوگوی خوب طراحی شده عناصری را که در ذهن مخاطب شما آشنا شده و جا افتاده است ، حفظ می کند.
به عنوان مثال ، لوگوی مک دونالد را در نظر بگیرید. در حالی که عناصر لوگو با گذشت زمان به روز شده اند ، 
هنگامی که در دهه 1970 معرفی شدند ، آن طاق های طلایی مشهور ثابت ماندند (شما می توانید سایر
 طراحی های موفق لوگو را در اینجا مشاهده کنید).
علاوه بر این ، MasterCard و Apple نمونه های خوبی برای حفظ ثبات و حفظ عناصر آشنا هستند.
 پس از طراحی مجدد اولیه در مراحل اولیه تجارت ، هر دو شرکت لوگوی خود را با تغییرات کوچک و 
تغییرات تازه کرده اند. از طریق هر به روزرسانی لوگو ، MasterCard دایره های قرمز و زرد خود را حفظ
 کرده است و اپل شکل سیب آن را حفظ کرده است.
با درک قوی از نام تجاری خود و تیم طراحی مجرب ، می توانید چهره ای تازه و در عین حال آشنا برای 
نام تجاری خود ایجاد کنید. لوگوی به روز شده ظاهر جدیدی به وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی
 شما می بخشد و همچنین تصویری از ارتباط و تکامل را برای مشتریان شما نشان می دهد. اگر مراحل
 بالا را دنبال کنید ، طراحی مجدد لوگو شما به شرح زیر است:
نگرشی تازه ، پرانرژی و مترقی را در ذهن مشتریان برقرار کنید
قبل از اینکه مداد روی کاغذ بیاید ، در نتیجه یک تفکر استراتژیک به طور خاص متذکر شوید
به خوبی چندین وسیله بازاریابی ، از جمله رسانه های دیجیتال و چاپی را به خوبی ترجمه کنید
از لوگوی موجود خود بهترین استفاده را ببرید و آن را تغییر دهید تا نشان دهنده برند در حال رشد و تکامل خود باشد.
منبع: https://wmkagency.com/blog/4-steps-for-logo-redesign

 

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 2 شهريور 1400 ] 15:32 ] [ نگار ]

[ ]

یک طراح گرافیک چقدر در ایران درآمد کسب می کند؟

اگر یک طراح گرافیک هستید این مقاله می تونه به شما کمک کنه پس حتما تا انتها بخونید.

برای کسب درآمد بیشتر می تونید به عنوان متخصص طراحی لوگو در آرمکده با حقوق بالا استخدام بشید.در ادامه از قیمت طراحی لوگو در ایران با خبر خواهید شد.

 

فردی که به عنوان طراح گرافیک در ایران کار می کند معمولاً ماهیانه حدود 282000000 IRR درآمد دارد. حقوق از 13،000،000 IRR (کمترین) تا 44،800،000 IRR (بالاترین) است.

این متوسط ??حقوق ماهیانه شامل مسکن ، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق و دستیار طراح گرافیک براساس تجربه ، مهارت ، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. در زیر می توانید تفکیک جزئی بر اساس معیارهای مختلف را ببینید.

میانگین ، حداکثر ، حداقل و دامنه

محدوده حقوق و دستمزد

حقوق طراحان گرافیک در ایران از 13،000،000 IRR در ماه (حداقل حقوق) تا 44،800،000 IRR در ماه (حداکثر حقوق) است.

حقوق متوسط

میانگین حقوق 30،400،000 IRR در هر ماه است ، به این معنی که نیمی (50?) از افرادی که به عنوان طراح گرافیک کار می کنند کمتر از 30،400،000 IRR درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 30،400،000 IRR درآمد دارند. میانه نشانگر ارزش دستمزد متوسط ??است. به طور کلی ، شما می خواهید در سمت راست نمودار باشید و گروهی بیش از حقوق متوسط ??دریافت می کنند.

 

صدک ها

نزدیک بودن به میانه دو مقدار است: صدک 25 و 75. با خواندن نمودار توزیع حقوق ، 25? از طراحان گرافیک کمتر از 19،500،000 IRR درآمد دارند در حالی که 75? آنها بیش از 19،500،000 IRR درآمد دارند. همچنین از نمودار ، 75? از طراحان گرافیک کمتر از 40،600،000 IRR درآمد دارند در حالی که 25? بیش از 40،600،000 IRR درآمد دارند.

تفاوت میانگین و میانگین حقوق چیست؟

هر دو شاخص هستند. اگر حقوق و دستمزد شما از هر دو میانگین و متوسط ??بالاتر است ، در حال حاضر بسیار خوب عمل می کنید. اگر حقوق شما از هر دو کمتر باشد ، افراد زیادی بیش از شما درآمد دارند و جای پیشرفت زیادی وجود دارد. اگر دستمزد شما بین متوسط ??و متوسط ??است ، در این صورت همه چیز ممکن است پیچیده باشد. ما یک راهنما نوشتیم تا همه موارد مختلف را توضیح دهیم. چگونه می توان حقوق خود را مقایسه کرد.

تجربه و سن چگونه بر میزان پرداخت شما تأثیر می گذارد؟

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هرچه سالها تجربه بیشتری داشته باشید ، دستمزد شما نیز بالاتر می رود. ما حقوق طراح گرافیک را براساس سطح تجربه تقسیم کردیم و این همان چیزی است که پیدا کردیم.

 

یک طراح گرافیک با کمتر از دو سال سابقه کار تقریباً 14،700،000 IRR در ماه می سازد.

 

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال ماهانه 19،600،000 IRR درآمد کسب کند ، 34? بیشتر از فردی با سابقه کمتر از دو سال.

 

با حرکت به جلو ، سطح تجربه بین پنج تا ده سال حقوق 29،000،000 IRR در ماه را نشان می دهد ، 48? بیشتر از فردی با دو تا پنج سال سابقه.

35،400،000 IRR در ماه دریافت می کنند ، 22? بیشتر از کسی که پنج تا ده سال تجربه دارد.

 

اگر سطح تجربه بین پانزده تا بیست سال باشد ، دستمزد مورد انتظار 38،600،000 IRR در ماه است ، 9? بیشتر از شخصی با ده تا پانزده سال سابقه.

 

سرانجام ، کارکنانی که بیش از بیست سال سابقه کار دارند ، ماهیانه 41 میلیون و 800 هزار IRR حقوق می گیرند ، 8 درصد بیشتر از افراد با پانزده تا بیست سال سابقه کار.

 

 

طراح گرافیک تغییر متوسط ??حقوق و دستمزد بر اساس تجربه در ایران

0 - 2 سال

14،700،000 IRR

2 - 5 سال + 34?

19،600،000 IRR

5 - 10 سال + 48?

29،000،000 IRR

10 - 15 سال + 22?

35،400،000 IRR

15 - 20 سال + 9?

38،600،000 IRR

بیش از 20 سال + 8?

41،800،000 IRR

درصد افزایش و کاهش نسبت به مقدار قبلی است.

منبع:

http://www.salaryexplorer.com/salary-survey.php?loc=102&loctype=1&job=54&jobtype=3

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 4 مرداد 1400 ] 14:14 ] [ نگار ]

[ ]

5 برنامه طراحی آرم برای مبتدیان

اگر یک لوگو حرفه ای می خواهید ، بیایید صادقانه بگوییم ، نرم افزارهای طراحی لوگو می توانند یک نقطه شروع عالی باشند ، اما شما واقعاً باید استخدام کنید ، یا یک طراح گرافیک حرفه ای شوید (اگر می خواهید یکی از این کارها را انجام دهید ، مشاغل طراحی ما را بررسی کنید لیست ها ) و اگر در حال راه اندازی مشاغل جدی یا ایجاد نام تجاری جدید هستید ، باور کنید: ارزش سرمایه گذاری دارد.

اما شاید شما به یک آرم و بنابراین برنامه های طراحی آرم ، برای هدفی دیگر نیاز داشته باشید ، لزومی که خیلی نرم و حرفه ای نباشد. شاید شما در حال ایجاد برنامه ای برای جشن مدرسه یا یک پوستر برای گروه تئاتر محلی هستید. شاید لازم باشد یک آرم سریع برای کارهایی ایجاد کنید که فقط برای استفاده داخلی باشد. یک بروشور یا گزارش داخلی ، بگویید.

در مواردی از این دست ، بسیاری از برنامه های طراحی آرم وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد لوگویی کمک کند که به سرعت و به راحتی نیمه مناسب ظاهر شود ، حتی اگر مهارت طراحی نداشته باشید یا هنوز در سطح مبتدی باشید.

در این پست ، ما پنج مورد از برنامه های طراحی آرم مورد علاقه خود را انتخاب کرده ایم که بسته به نیاز شما ، در همه آنها موارد کمی متفاوت ارائه شده است. همچنین ممکن است بخواهید از بهترین نسخه رایگان نرم افزار طراح آرم ما دیدن کنید . اگر به کمک کمک اضافی نیاز دارید ، به مقاله عمیق طراحی آرم ما نگاه کنید ، که همه آنچه را که باید درباره هنر آرم بدانید را در اختیار شما قرار می دهد. و برای درج برخی تایپوگرافی های درخشان ، این فونت های برتر رایگان را مشاهده کنید .

 

01. Logo Maker توسط Light Creative Lab

صفحه نمایش سه لوگو ساز

 

Logo Maker برنامه مورد علاقه ما برای طراحی آرم برای مبتدیان است

نیاز به: Android نسخه 4.0.3+

این برنامه مورد علاقه ما برای طراحی آرم برای مبتدیان است. این یک رابط کاربری عالی است که بدون هیچ گونه دستورالعملی به راحتی قابل انتخاب است و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی ، به شما امکان می دهد یک طرح آرم ایجاد کنید که واقعاً فردی باشد. به علاوه بارگیری آن از فروشگاه Google Play کاملاً رایگان است.

برای شروع ، برنامه را باز کنید و برای شروع بر روی دکمه "ایجاد" کلیک کنید. سپس تعداد زیادی نماد به شما پیشنهاد می شود که در دسته ها دسته بندی می شوند. اگرچه توجه داشته باشید که در حالی که برخی از آنها رایگان هستند ، برخی از آنها هزینه می شوند.

برای اولین بار ، ما توصیه می کنیم بر روی دسته "رنگارنگ" کلیک کنید ، و فقط یک نمایش را شروع کنید. پس از انتخاب یک نماد ، سپس می توانید آن را با استفاده از کشویی های عالی در پایین صفحه و همچنین افزودن و سفارشی کردن پس زمینه ، اشکال و متن به محتوای قلب خود ، شخصی سازی کنید.

به طور کلی ، این برنامه تعادل عالی را در ارائه گزینه های بی پایان به شما ایجاد می کند بدون اینکه هرگز شما را با آنها شلوغ کند. پس از پایان کار ، می توانید طرح خود را به عنوان یک فایل png در گالری برنامه یا ایمیل آن ذخیره کنید.

 

02. لوگوسکوپی توسط RoadRocks

3 صفحه اسکرین لوگوسکوپی

Logoscopic برنامه طراحی آرم مورد علاقه ما برای مبتدیان است که از iOS استفاده می کنند (این برنامه برای Android نیز موجود است)

نیاز به: iOS 9.0+ یا Android 4.0.3+

برنامه مورد علاقه ما برای طراحی آرم برای مبتدیان با استفاده از iOS ، Logoscopic راهی ساده برای ساختن آرم با استفاده از انواع تصاویر از پیش طراحی شده ، بدون نیاز به تجربه طراحی ، ارائه می دهد. همچنین برای کاربران Android در دسترس است .

شما با انتخاب دسته های آرم خود (نمادین ، ??حرفه ای ، هنری ، سبک زندگی ، مد یا افراد) شروع می کنید ، سپس یکی از زیر مجموعه های شماره گذاری شده در آنها. توجه داشته باشید که اگرچه خود برنامه بارگیری رایگان است ، به نظر می رسد همه اینها خریدهای درون برنامه ای است ، به جز Iconic> 1 ، بنابراین این یک زیر مجموعه خوب است که ابتدا بازی را انجام دهید.

پس از انتخاب نمادی ، می توانید با استفاده از کنترل های بصری ، آرم خود را شروع کنید. این موارد به شما امکان می دهد متن را اضافه و سفارشی کنید ، رنگ را تغییر دهید ، موارد را به اطراف صفحه منتقل کنید و سپس پس از اتمام کار ، طرح خود را ذخیره یا ایمیل کنید.

ما با استفاده از دارایی های رایگان موجود در این برنامه ، موفق به ساخت چند طرح ساده و آراسته آرم در عرض چند دقیقه شدیم. و اگر شما مایلید با پرداخت 4.99 دلار "همه چیز را باز کنید" ، هزاران الگو ، بیش از 200 فونت و یک کتابخانه با بیش از 850،000 تصویر برای استفاده وجود دارد.


[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 4 مرداد 1400 ] 14:12 ] [ نگار ]

[ ]

هزینه طراحی آرم شما چقدر باید باشد؟

آرم بخشی اساسی از هویت هر مارکی است - این اولین چیزی است که مشتری بالقوه می بیند و استفاده از آرم متمایز از رقابت بسیار مهم است. اما هزینه طراحی آرم چقدر باید باشد؟ مانند تمام هزینه های تجاری ، شما می خواهید هزینه طراحی آرم را با کیفیت و ارزشی که به دست می آورید بسنجید.
هزینه طراحی آرم چقدر است؟
هزینه طراحی یک آرم از 0 دلار تا ده هزار دلار است ، اما اگر شما یک کسب و کار کوچک و یا یک شرکت تازه تاسیس هستید و به دنبال طراحی با کیفیت هستید ، یک طراحی آرم خوب باید بین 300 تا 1300 دلار باشد.
قیمت های طراحی آرم می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال قیمت طراحی آرم به کیفیت و شخص ایجاد شده بستگی دارد. به بودجه خود نگاهی بیندازید و به ما کمک کنید تا بر اساس نیاز خود بهترین روش هزینه را تعیین کنید.
10 تا 50 دلار
300 تا 800 دلار
800 - 2500 دلار
2500 دلار +
گزینه های طراحی آرم
آرم ساز
طراح مستقل یا مسابقه طراحی (شروع از 299 دلار)
طراح مستقل یا مسابقه طراحی
آژانس طراحی
کیفیت
آرم های اصلی و عمومی ساخته شده با انتخاب آیکون ها و فونت های سهام. زمان چرخش بسیار سریع.
طراحانی با قول اما تجربه محدود یا نمونه کارهای کوچکتر.
طراحان با تجربه و خدمات و مشاوره حرفه ای.
طرح های با کیفیت بالا از تیم کامل خدمات استراتژیست های خلاق تضمین شده است.
چه کسی باید از آن استفاده کند
مشاغل بسیار با بودجه و وقت که با طراحی عمومی مشکلی ندارند
مشاغلی که درک خوبی از روند طراحی دارند و ترجیح می دهند وقت بگذارند تا پول
مشاغلی که کیفیت آنها را با بودجه میان رده می خواهند
مشاغل دارای منابع کافی که می خواهند یک بسته کامل و کامل از مارک تجاری داشته باشند
کم هزینه: زیر 300 دلار
آرم ساز
ارزان ترین گزینه برای دریافت آرم ساخت خود آن است. اگر شما یک طراح آموزش دیده هستید و راه خود را در زمینه Illustrator به خوبی می دانید ، بله. اگر اینگونه نباشید ، این امر شما را به تولید کننده آرم هدایت می کند.
در حالی که تولیدکنندگان آرم ارزانترین گزینه هستند (0 دلار برای استفاده از سرویس و 10 تا 50 دلار برای خرید طرح شما) ، آنها فقط گزینه های محدود ، عمومی نماد و قلم را ارائه می دهند. اگر این مسیر را طی کنید و از زیبایی زیبایی در طراحی برخوردار باشید ، ممکن است یک آرم قابل استفاده (در صورت عمومی ) دریافت کنید. اگر هیچ آموزش طراحی ندارید ، ممکن است در نهایت با چیزی روبرو شوید که احساس کمی خستگی کند.

[ بازدید : 5 ]

[ شنبه 18 ارديبهشت 1400 ] 14:43 ] [ نگار ]

[ ]

5 مرحله برای ایجاد آرم مورد علاقه خود

بنابراین می خواهید برای شرکت یا سازمان خود آرم طراحی کنید. در صورت داشتن منابع ، اولین پیشنهاد ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی لوگو حرفه ای ممکن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبی س askال کنید و آنها به شما خواهند گفت که اینگونه نیست. روند طراحی به ندرت انجام می شود.
به علاوه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.
اما اگر شما نیاز به ایجاد هویت بصری نام تجاری خود دارید و استخدام یک طراح برای شما گزینه ای نیست ، ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آن بررسی کنیم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ایم که نحوه طراحی آرم را با ما در میان بگذارند.
آنچه آنها گفتند ممکن است شما را متعجب کند.
آرم چیست؟
این س probablyال احتمالاً تصاویر واضحی از یک swoosh معروف یا یک سیب را که نیش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر می کند. از این گذشته ، همه ما می دانیم که آرم چیست.
آرم نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات ، خدمات ، کارمندان و غیره استفاده می شود.
در ساده ترین تعریف ، یک آرم مشخص می کند. این چگونگی شناسایی و یادآوری شرکت شما در بین دیگران است. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.
لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید. پیکان خندان نشان می دهد که این شرکت همه چیز را از “A-Z” می فروشد و همچنین نشان دهنده میزان خوشحالی مشتریان هنگام خرید با آنها است.
یک نکته مهم این است که حتی اگر یک آرم می تواند معنای عمیق تری را منتقل کند ، اما لازم نیست. در حقیقت ، بیشتر شرکت هایی که برای تصمیم گیری در مورد یک آرم تلاش می کنند ، به سادگی بیش از حد از آن آگاه هستند. هر سه طراح ما توافق کردند که اکثر مردم سهام زیادی را در آرم قرار می دهند.
بنابراین به یاد داشته باشید ، یک آرم ممکن است نقش مهمی داشته باشد ، اما همه چیز نیست.
یک آرم نیست:
مارک شما
این یک مخلوط معمول است ، اما آرم شما مارک شما نیست. و مارک شما آرم شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - آنچه مردم با شنیدن نام شما به آن فکر می کنند ، آنچه در مورد شما به دیگران می گویند و احساس شما در آنها احساس می شود. نام تجاری شما از هزار نقطه تماس با مشتریان ساخته شده است - نه از یک آرم.
هویت بصری شما
وقتی شرکت ها یا سازمان های جدید درخواست آرم می کنند ، یک طراح خوب می گوید: “شما فقط به آرم احتیاج ندارید ، بلکه به یک نام تجاری تجاری نیز احتیاج دارید.” آرم ها بخشی از تصویر هستند ، اما همه چیز نیستند. آنها فقط یک تصویر در یک سیستم بصری بزرگتر هستند که شامل رنگ ها ، تایپوگرافی ، عکاسی ، تصاویر ، طرح و غیره است.
شاخص موفقیت
قرار نیست آرم شما تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. آرم Enron خوب بود ، اما کد اخلاقی این شرکت خوب نبود. Two Men and a Truck یک شرکت میلیارد دلاری است و نشان آن یک نقاشی چوبی است که توسط مادر بنیانگذار بر روی یک دستمال طراحی شده است. بهترین آرم در جهان نمی تواند یک تجارت فاسد را نجات دهد و همچنین بدترین آرم نمی تواند یک آرم صادقانه را نگه دارد.
اکنون که درمورد اینکه یک لوگو چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری انجام نمی دهد ، روشن شد ، بیایید مراحل طراحی را شروع کنیم.
نحوه طراحی آرم
در اینجا دو نکته وجود دارد که باید هنگام غواصی به خاطر داشته باشید:
طراحی استراتژی زیادی است. بله ، شما مجبورید در برخی موارد چیزی بصری ایجاد کنید. اما سهم شیر از کار استراتژیک است ، به ویژه در ابتدای کار. آماده باشید تا بیشتر از طراحی ، فکر و تصمیم گیری کنید.
شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. به یاد داشته باشید که آرم تنها بخشی از یک سیستم بصری بزرگتر است و قطعات جداگانه آن باید همه با هم کار کنند.
برای انجام این کار صحیح ، می خواهید به صورت فاز کار کنید. در حالی که روند هر طراح متفاوت به نظر می رسد ، روشی که می خواهیم شما را راهنمایی کنیم دارای پنج مرحله است:
کشف کردن
کاوش کنید
طرح
پالودن
تعریف کردن
هر مرحله دارای هدف ، فرآیند و قابل تحویل است. ما در اینجا توضیح خواهیم داد که چرا هر مرحله مهم است ، مجموعه ای از اقدامات یا مراحلی که شما باید انجام دهید و آخرین تحلیلی که برای آن کار می کنید - که برای مرحله بعدی به آن نیاز دارید.
مرحله اول: کشف کنید
هدف
مرحله کشف مرحله “سوال” است. طراحان از این زمان برای تحریک هرچه بیشتر زمینه و زمینه برای درک کامل شرکت یا سازمان مشتری خود ، ارزش های آن ، تجارت ، ویژگی های نام تجاری و غیره استفاده می کنند. این زمان برای طرح سوالات طراحی اولیه در مورد ظاهر و احساس مورد نظر است ، همه موارد ممکن استفاده و هر گونه نیاز یا درخواست ویژه.
برای شما ، این بیشتر یک مرحله کشف خود خواهد بود. هدف شما این است که درک درستی از اینکه شرکت / سازمان شما چیست ، به آنچه اعتقاد دارید ، آنچه می خواهید انجام دهید و اینکه چگونه می خواهید به آنجا برسید درک کنید. به یاد داشته باشید ، شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. شما در حال شکل گیری هویت نام تجاری خود هستید.
اگرچه ممکن است فکر کنید این موارد را می دانید ، اما من شما را تشویق می کنم که تمرین نوشتن پاسخ های خود را انجام دهید. حدس من این است که مواردی وجود دارد که شما در نظر نگرفته اید.
روند
از خودت بپرس:
چرا می خواهید و / یا به یک آرم جدید نیاز دارید؟ چه کاتالیزوری برای این طراحی وجود دارد؟
معنی / داستان پشت نام شرکت شما چیست؟
مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
رقبای اصلی شما چه کسانی هستند؟
اهداف شما از این آرم جدید چیست؟ چگونه “موفقیت” اندازه گیری می شود؟
3-5 مدل برتر مارک شما چه کسانی هستند؟ چه کسی نگاه و احساس شما را تحسین می کنید؟
چه چیزی می خواهید
https://sproutsocial.com/insights/how-to-design-a-logo/بنابراین می خواهید برای شرکت یا سازمان خود آرم طراحی کنید. در صورت داشتن منابع ، اولین پیشنهاد ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی لوگو حرفه ای ممکن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبی س askال کنید و آنها به شما خواهند گفت که اینگونه نیست. روند طراحی به ندرت انجام می شود.
به علاوه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.
اما اگر شما نیاز به ایجاد هویت بصری نام تجاری خود دارید و استخدام یک طراح برای شما گزینه ای نیست ، ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آن بررسی کنیم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ایم که نحوه طراحی آرم را با ما در میان بگذارند.
آنچه آنها گفتند ممکن است شما را متعجب کند.
آرم چیست؟
این س probablyال احتمالاً تصاویر واضحی از یک swoosh معروف یا یک سیب را که نیش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر می کند. از این گذشته ، همه ما می دانیم که آرم چیست.
آرم نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات ، خدمات ، کارمندان و غیره استفاده می شود.
در ساده ترین تعریف ، یک آرم مشخص می کند. این چگونگی شناسایی و یادآوری شرکت شما در بین دیگران است. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.
لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید. پیکان خندان نشان می دهد که این شرکت همه چیز را از “A-Z” می فروشد و همچنین نشان دهنده میزان خوشحالی مشتریان هنگام خرید با آنها است.
یک نکته مهم این است که حتی اگر یک آرم می تواند معنای عمیق تری را منتقل کند ، اما لازم نیست. در حقیقت ، بیشتر شرکت هایی که برای تصمیم گیری در مورد یک آرم تلاش می کنند ، به سادگی بیش از حد از آن آگاه هستند. هر سه طراح ما توافق کردند که اکثر مردم سهام زیادی را در آرم قرار می دهند.
بنابراین به یاد داشته باشید ، یک آرم ممکن است نقش مهمی داشته باشد ، اما همه چیز نیست.
یک آرم نیست:
مارک شما
این یک مخلوط معمول است ، اما آرم شما مارک شما نیست. و مارک شما آرم شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - آنچه مردم با شنیدن نام شما به آن فکر می کنند ، آنچه در مورد شما به دیگران می گویند و احساس شما در آنها احساس می شود. نام تجاری شما از هزار نقطه تماس با مشتریان ساخته شده است - نه از یک آرم.
هویت بصری شما
وقتی شرکت ها یا سازمان های جدید درخواست آرم می کنند ، یک طراح خوب می گوید: “شما فقط به آرم احتیاج ندارید ، بلکه به یک نام تجاری تجاری نیز احتیاج دارید.” آرم ها بخشی از تصویر هستند ، اما همه چیز نیستند. آنها فقط یک تصویر در یک سیستم بصری بزرگتر هستند که شامل رنگ ها ، تایپوگرافی ، عکاسی ، تصاویر ، طرح و غیره است.
شاخص موفقیت
قرار نیست آرم شما تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. آرم Enron خوب بود ، اما کد اخلاقی این شرکت خوب نبود. Two Men and a Truck یک شرکت میلیارد دلاری است و نشان آن یک نقاشی چوبی است که توسط مادر بنیانگذار بر روی یک دستمال طراحی شده است. بهترین آرم در جهان نمی تواند یک تجارت فاسد را نجات دهد و همچنین بدترین آرم نمی تواند یک آرم صادقانه را نگه دارد.
اکنون که درمورد اینکه یک لوگو چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری انجام نمی دهد ، روشن شد ، بیایید مراحل طراحی را شروع کنیم.
نحوه طراحی آرم
در اینجا دو نکته وجود دارد که باید هنگام غواصی به خاطر داشته باشید:
طراحی استراتژی زیادی است. بله ، شما مجبورید در برخی موارد چیزی بصری ایجاد کنید. اما سهم شیر از کار استراتژیک است ، به ویژه در ابتدای کار. آماده باشید تا بیشتر از طراحی ، فکر و تصمیم گیری کنید.
شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. به یاد داشته باشید که آرم تنها بخشی از یک سیستم بصری بزرگتر است و قطعات جداگانه آن باید همه با هم کار کنند.
برای انجام این کار صحیح ، می خواهید به صورت فاز کار کنید. در حالی که روند هر طراح متفاوت به نظر می رسد ، روشی که می خواهیم شما را راهنمایی کنیم دارای پنج مرحله است:
کشف کردن
کاوش کنید
طرح
پالودن
تعریف کردن
هر مرحله دارای هدف ، فرآیند و قابل تحویل است. ما در اینجا توضیح خواهیم داد که چرا هر مرحله مهم است ، مجموعه ای از اقدامات یا مراحلی که شما باید انجام دهید و آخرین تحلیلی که برای آن کار می کنید - که برای مرحله بعدی به آن نیاز دارید.
مرحله اول: کشف کنید
هدف
مرحله کشف مرحله “سوال” است. طراحان از این زمان برای تحریک هرچه بیشتر زمینه و زمینه برای درک کامل شرکت یا سازمان مشتری خود ، ارزش های آن ، تجارت ، ویژگی های نام تجاری و غیره استفاده می کنند. این زمان برای طرح سوالات طراحی اولیه در مورد ظاهر و احساس مورد نظر است ، همه موارد ممکن استفاده و هر گونه نیاز یا درخواست ویژه.
برای شما ، این بیشتر یک مرحله کشف خود خواهد بود. هدف شما این است که درک درستی از اینکه شرکت / سازمان شما چیست ، به آنچه اعتقاد دارید ، آنچه می خواهید انجام دهید و اینکه چگونه می خواهید به آنجا برسید درک کنید. به یاد داشته باشید ، شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. شما در حال شکل گیری هویت نام تجاری خود هستید.
اگرچه ممکن است فکر کنید این موارد را می دانید ، اما من شما را تشویق می کنم که تمرین نوشتن پاسخ های خود را انجام دهید. حدس من این است که مواردی وجود دارد که شما در نظر نگرفته اید.
روند

[ شنبه 18 ارديبهشت 1400 ] 14:42 ] [ نگار ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]